Kaufland jako zaměstnavatel v novém dizajnu a s mottem „Čas na změnu“

12. 2. 2021 | Uplatnění studentů a absolventů

zamestnavatel_kauflandZačátkem února společnost Kaufland uvádí do života nový dizajn své zaměstnavatelské značky a podpoří ho rozsáhlou HR kampaní.

„Snažíme se dostat se tak blízko našich cílových skupin, jak to jen jde. A právě tam – v autentických a pro ně jedinečných okamžicích, je oslovit. Opouštíme zavedené cesty HR marketingu a snažíme se v lidech nejprve nastartovat úvahy o jejich práci, kariéře, budoucnosti. Věříme, že při procházce se psem nebo při běhu, při vychutnávaní si ranní kávy nebo při jízdě autem, člověk o těchto věcech nejvíc přemýšlí. A pokud si u toho uvědomí, že právě nastal čas na změnu, jsme tu my a dáme mu to, po čem touží. Chceme se dostat do bodu nula při rozhodování o zaměstnání – chceme na pár vteřin člověka zastavit a nechat ho položit si otázky a rozhodnout se,“  říká Viera Uríková, vedoucí oblasti Recruiting a HR marketing.

Nový dizajn je skutečně jedinečný a inovativní. Upouští od prezentace zaměstnanců v práci, ponechává lidi v jejich běžném životě a motivuje je přemýšlet a rozhodnout se. Po vyřčená věty Je čas na změnu. ho Kaufland přitáhne k sobě. Oslovení potenciálních zaměstnanců je přímé a poukazuje na výhody každé nabízené pracovní pozice, vždy podle toho, o co člověk v té své jedinečné chvíli stojí.

Komunikační prostředky kampaně mají nezaměnitelný a ucelený styl – všechny informace a inzeráty jednoznačně asociují Kaufland – výrazná viditelnost díky použití červené barvy a zachycení cílových skupin v jejich civilním živote. Tak, jak to všichni dobře známe.

Je i u Vás „Čas na změnu“?

 

 

Další články k tématu

Mladým vědkyním s dětmi pomáhají granty i technologie

Zapojení otce, technologie a grant. To jsou podle dvou mladých vědkyň, které oslovil server CzechCrunch, tři klíčové „ingredience“ pro zvládání kariéry a rodiny. V jejich případě šlo konkrétně o grant Martiny Roeselové, který každý rok uděluje Nadační fond IOCB Tech. Podporuje mladé vědkyně a vědce působící v přírodních vědách, kteří chtějí spojit vědecký výzkum a péči o […]

číst více

Firmy chtějí vybudovat nový kampus, inspiraci hledají v Americe

Jedenáct firem z okolí Uherského Hradce a Uherského Brodu se rozhodlo spolupracovat v rámci projektu Region 2047. Jejich cílem je do sedmi let získat pozemek a na něm za dalších 25 let vybudovat a zprovoznit funkční kampus inspirovaný Massachusettským technologickým institutem v USA. Hlavní motivací pro vznik nového kampusu je nedostatek zaměstnanců v regionu. V oblasti chybí […]

číst více

VŠ jako cesta k bohatství? Mezi nejbohatšími lidmi je většina s titulem

Dvacítka nejbohatších lidí světa a dvacítka nejbohatších Čechů v roce 2023. Většina z nich s vysokoškolským titulem. Mezi nimi jen hrstka odpadlíků, kteří na vysokou školu nastoupili, ale studium nedokončili. Nabízí se tak otázka, zda i v dnešní době existuje souvislost mezi vysokoškolským studiem a bohatstvím. Zamýšlel se nad tím časopis Forbes. Podívejme se nejprve blíže na první tři […]

číst více