Mediální studia
Speciál O OBORECH: Marketingová komunikace a PR
S marketingem, reklamou a PR se setkáváme každodenně, aniž si to uvědomujeme. Ačkoli pro práci v reklamní nebo kreativní agentuře většinou není potřeba žádné specializované vzdělání, rozhoduje se každoročně množství studentů pro obor Marketingová komunikace a PR. Zde totiž získají nezbytné základy, které se dají v praxi uplatnit.
číst více„Češi nejsou moc otevření,“ říká po semestru v Praze Laura Oeste
Přemýšlíte-li o studijním pobytu v zahraničí, určitě se snažíte zjistit co nejvíc informací od lidí, kteří už mají podobnou zkušenost za sebou. Jaký je Erasmus v Čechách, se dozvíte v následujícím rozhovoru s německou studentkou Laurou Oeste.
číst vícePOROVNÁNÍ OBORŮ: Žurnalistika a mediální studia
Na profesní dráhu mediálního odborníka připravuje studenty zástup veřejných i soukromých vysokých škol. Některé školy se zaměřují jen na určitý typ žurnalistiky, jiné pojímají média jako celek. Tento článek vám pomůže přiblížit specifika jednotlivých univerzit.
číst víceMediální studia na MUP nově i v kombinované formě
Bakalářský studijní obor Mediální studia mohou uchazeči o studium na Metropolitní univerzitě Praha nově od nadcházejícího akademického roku studovat také v kombinované formě. Uchazeči budou přijímáni bez přijímacích zkoušek. Obor je vypsán v rámci studijního programu Mediální a komunikační studia a jeho základní délka činí tři roky. Vedle teoretické výuky zaměřené na současnot i historii vývoje masových a síťových …
číst víceNová šance ke studiu médií a politologie
Metropolitní univerzita Praha otevírá od akademického roku 2011/2012 dva nové obory – navazující magisterský obor Politologie a bakalářský obor Mediální studia. Přihlášky na školu si můžete podat až do 26. září 2011. Politologie je určena těm, kteří již mají bakalářský titul a zakončeno studium společenskovědního zaměření (nemusí jít nutně o politologii). V rámci Metropolitní univerzity Praha toto studium navazuje na …
číst více