Letní škola o nacionalismu, náboženství a násilí
Univerzita Karlova v Praze a International Hellenic University v Soluni ve spolupráci s LSEE – Research on South Eastern Europe a PRIO – The Peace Research Institute Oslo pořádají druhý ročník letní školy o nacionalismu, náboženství a násilí. Bude se konat od 23. června do 4. července 2014 na půdě Univerzity Karlovy.
Letní škola soustředí svá hlavní témata do čtyřech bloků: násilí a genocida, nacionalismus a náboženství, instituce a politika, a paměť z interdisciplinárního hlediska. Přihlásit se mohou všichni studenti a absolventi vysokých škol, ale program je zaměřen zejména na studenty a absolventy politických věd, historie, antropologie, mezinárodních vztahů, mezinárodního práva, žurnalistiky a dalších souvisejících oborů.
Výuka bude probíhat v angličtině a povedou ji univerzitní výzkumníci například z Oxfordu, New York University nebo London School of Economics.
Vedle výuky jsou také naplánovány výlety na pražská památná místa, do výzkumných center a do mezinárodních institucí. Pro bližší informace o programu navštivte webové stránky letní školy.
Školné je 750 euro, studenti International Hellenic University, Karlovy Univerzity a účastníci předešlého ročníku letní školy mají 20% slevu.
V případě, že se chcete přihlásit, pošlete životopis, motivační dopis, potvrzení o studiu nebo o promoci a doklad o dostatečné znalosti anglického jazyka.
Jakékoliv dotazy posílejte na nrvsschool@fsv.cuni.cz a sledujte stránku letní školy na Facebooku.
Aktuální přehled studia pro rok 2024/2025:
Nevíte, co studovat? Za 5 minut to zjistíte! Spustit test
Zdroj obrázku: nrvsschool.fsv.cuni.cz
Další články k tématu
Češi se zhoršili v angličtině. Slováci se naopak zlepšili
Česko se letos propadlo v mezinárodním srovnání znalosti angličtiny. Mezi 113 zeměmi světa hodnocenými v rámci English Proficiency Index (EPI) skončilo na 26. místě. Ve srovnání s loňským hodnocením si tak o tři příčky pohoršilo. Zlepšení naopak zaznamenali Slováci, kteří předběhli Čechy a skončili 18. „Přestože se dlouhodobě diskutuje o nízké úrovni výuky angličtiny na základních školách, […]
číst více