Neodolatelné spojení. Část peněz z prodeje nových Crocsů s vůní KFC půjde na vzdělávání

1. 8. 2020 | Stojí za přečtení

kfc_crocsMůžete je milovat či nenávidět. Boty značky Crocs se však již nevymazatelně zapsaly do dějin módy. Jejich nejnovější model gumových „dřeváků“, který firma uvedla na trh na konci července, nyní ukazuje, že spojit lze i zdánlivě nespojitelné. Na potisku bot je totiž kyblík smažených kuřat z oblíbeného fastfoodového řetězce KFC a doplňují ho ozdoby ve tvaru kuřecích paliček, které jako smažená pochoutka dokonce i voní.

Boty byly původně představeny už letos v únoru na newyorském týdnu módy, kde je obula umělkyně Me Love Me a Lot. „Spolupráce Crocs a KFC je podle mě haute couture (česky vysoká móda), protože dělají něco originálního, je to zábavné a kreativní … Takže, proč ne?,“ uvedla tehdy umělkyně pro časopis Paper.

 

Zatímco její model byl na obrovské platformě, do prodeje se dostala střídmější klasická verze nízkých Crocsů. Kuřecí botky za 60 dolarů (v přepočtu asi 1300 korun) se i tak během půl hodiny vyprodaly.

Mluvčí KFC pro web Business Insider uvedl, že další várka se již nechystá. Šťastlivci, kteří boty stihli koupit, tak teď mají doma jedinečný sběratelský kousek. Už nyní se boty objevují na dražebních portálech, kde je možné je koupit za více jak trojnásobnou cenu.

Jedinečná spolupráce fastfoodu a výrobce bot má i charitativní podtext. KFC věnuje za každý prodaný pár tři dolary své nadaci na podporu vzdělání. Zaměstnanci vybraných restaurací mohou z fondu nadace čerpat peníze na svá studia na vysoké škole.

Zdroje:
Business Insider, GQ, Fox News

Další články k tématu