ADP Employer Services Česká republika

1. 1. 2018 | Inspirace

ADP_recepce

Společnost ADP – tři písmenka, co nabízí hodně. Působí ve více než 110 zemích světa a zabývá se mzdovým účetnictvím, personalistikou a vyhledáváním talentů už více než 60 let. Mezi klienty společnosti se radí firmy všech velikostí – od nadnárodních korporací až po malé rodinné podniky. Společnost je výhradním poskytovatelem služeb v oblasti mezd pro 50 největších nadnárodních korporací v Evropě, co někdy znamená zpracovat přes 750 000 výplatních pásek měsíčně!

 

Čím se ADP liší od ostatních?

 

Multikulturní

K zaměstnancům ADP se hrdě hlásí pracovníci z 36 zemí, kteří hovoří 18 jazyky. Týmy jsou v této multikulturní společnosti rozdělené právě podle jazyků. V „italském týmu“ tak klidně potkáte Němku, Brazilce, Maďarku a Slováka.

Přátelská

Společně s kolegy můžete vyrazit na teambuildingové akce jako jsou různé večírky nebo sportovní aktivity. Anebo se potkat jen tak na oblíbeném grilování v karlínském přístavu. Je to jenom na Vás.

Aktuální volné pozice

Podívejte se, jaké příležitosti teď ADP nabízí.

Nakoukněte na možná i Váš první den v práci!

adp1

adp2

adp3

 

Kde nás najdete?

Sídlíme v Praze a Plzni. Co víc dodat. Skvělá města pro práci a život.

 

praha

plzen

Další články k tématu

Kaufland Česká republika

Kaufland Česká republika

Jsme lídři na trhu s potravinami. Zakládáme si na rychlosti, kvalitě a vstřícnému jednání se zákazníky. Kromě České republiky působíme i v dalších 7 zemích Evropy a stále expandujeme. Někteří již možná ví, že jsme dceřinou společností skupiny Schwarz. Na českém trhu jsme poprvé představili v roce 1998, kdy jsme u nás otevřeli historicky první prodejnu. Nejsme však …

číst více
Kaufland jako zaměstnavatel v novém dizajnu a s mottem „Čas na změnu“

Kaufland jako zaměstnavatel v novém dizajnu a s mottem „Čas na změnu“

Začátkem února společnost Kaufland uvádí do života nový dizajn své zaměstnavatelské značky a podpoří ho rozsáhlou HR kampaní. „Snažíme se dostat se tak blízko našich cílových skupin, jak to jen jde. A právě tam – v autentických a pro ně jedinečných okamžicích, je oslovit. Opouštíme zavedené cesty HR marketingu a snažíme se v lidech nejprve nastartovat úvahy …

číst více