Marketing

Dokonalá značka neexistuje, říká Karel Novotný

Karel „Mindless“ Novotný je marketingový expert, specialista na brand building. Patnáct let pracoval v celé řadě reklamních agentur a před časem oznámil vznik vlastní konzultační firmy Brand Family. Mimo to se angažuje i na vzdělávacím poli, neboť se stal garantem prémiového bakalářského studia Marketing a Brand Management na vysoké škole aplikovaného businessu NEWTON College, které také dlouhodobě …

číst více

OBOROVÝ SERIÁL: Kam se hlásit, pokud mě zajímá reklama

Reklamu využívali už starověcí Římané, kteří na vývěsné štíty kreslili symboly pro své výrobky nebo je vystavovali ve stáncích a hlasitě je vychvalovali. Reklama se používala dokonce i v době socialismu, kdy na českém trhu byla jen velice malá konkurence. V současnosti jsou reklamy prakticky všudypřítomné a často o nich ani nevíme. Zajímá vás, jak to …

číst více

Máte podnikatelský nápad? Sdílejte ho s Alzou

Alza, jeden z největších internetových obchodů u nás, nabízí všem, kdo umějí přijít se zajímavým nápadem, velkorysou podporu. Ta zahrnuje investici do začátků, kancelářské prostory či nikterak nepotřebný dohled zkušených mentorů. Společnost hledá inovátory konkrétně v těchto oborech: marketing (sociální sítě, atribuční modely, nákupní chování, PPC a display reklama, webová analytika) IT (datové sklady, optimalizační algoritmy, Android, iOS, …

číst více

Síť UNIFER nabízí studentům praxi při studiu

Dostat se k dobré praxi už při studiu je snazší, než by se zdálo. A až opustíte školu, najdete s ní zaměstnání mnohem snáz. Jednu z možností nabízí brněnské centrum inovativní spolupráce UNIFER.

číst více

Markething aneb jak ze školních lavic dobýt svět marketingu

Čím jiným se může zabývat sdružení s názvem Markething, než reklamou a dalšími marketingovými činnostmi? Za necelé dva roky svého fungování dosáhl úspěchů, o jakých se jeho zakladatelům ani nesnilo. Co vlastně Markething dělá, nám řekl jeden z jeho zakladatelů Štěpán Soukeník.

číst více

Speciál O OBORECH: Marketingová komunikace a PR

S marketingem, reklamou a PR se setkáváme každodenně, aniž si to uvědomujeme. Ačkoli pro práci v reklamní nebo kreativní agentuře většinou není potřeba žádné specializované vzdělání, rozhoduje se každoročně množství studentů pro obor Marketingová komunikace a PR. Zde totiž získají nezbytné základy, které se dají v praxi uplatnit.

číst více

Dalo mi enormní sílu, tvrdí o studiu MBA David Říha

Uvažujete-li o studiu MBA, musíte počítat s určitou formu stresu, která vás ale ve výsledku posílí. Jak se dají zvládat dvě školy a k tomu plný pracovní úvazek na vysoké pozici v nadnárodní firmě, jsme se dozvěděli od Ing. Davida Říhy (31), který kromě jiného také absolvoval právě studium MBA. V současné době podniká a učí na Katedře marketingu na Vysoké škole ekonomické v Praze.

číst více

Soutěž o praxi ve firmě L´Oréal

Společnost L´Oréal představuje třetí ročník soutěže Reveal určenou studentům i čerstvým absolventům vysokých škol. Tato akce probíhá od 1. do 31. 10., do uzávěrky tedy zbývá týden. Soutěž Reveal je zaměřena na to, aby studentům předvedla uvádění nového výrobku na trh i způsob práce v kosmetické firmě L´Oréal. Je možné vyhrát nejen ceny, vybraní studenti budou navíc pozváni do funkce …

číst více

Jak se zakládá klub plážového volejbalu? Rozhovor s Kristýnou Markovou

Jen co se oteplilo, sundali provozovatelé sportovních areálů nafukovací haly a odkryli své letní tenisové nebo beachvolejbalové kurty. Ne jinak tomu bylo i v pražských Střešovicích, kde v areálu Tatran působí klub plážového volejbalu Prague Beach Team. Ten byl založen za velkého přispění studentky Podnikové ekonomiky na VŠE v Praze Kristýny Markové (24), která je v současnosti i předsedkyní tohoto sportovního klubu.

číst více

Business Point: soutěž pro středoškoláky – manažery

Fakulta podnikatelská VUT Brno pořádá již šestým rokem celostátní soutěž Business Point, která je určena všem studentům středních škol. Účastníci soutěže mají za úkol ve tříčlenných až pětičlenných týmech pod vedením učitele zpracovat jedno ze soutěžních témat a navrhnout vlastní řešení. Mohou si tedy na příkladu z praxe vyzkoušet své manažerské dovednosti, marketingové znalosti a umění …

číst více