Projekt

Markething aneb jak ze školních lavic dobýt svět marketingu

Čím jiným se může zabývat sdružení s názvem Markething, než reklamou a dalšími marketingovými činnostmi? Za necelé dva roky svého fungování dosáhl úspěchů, o jakých se jeho zakladatelům ani nesnilo. Co vlastně Markething dělá, nám řekl jeden z jeho zakladatelů Štěpán Soukeník.

číst více

Jak se zakládá klub plážového volejbalu? Rozhovor s Kristýnou Markovou

Jen co se oteplilo, sundali provozovatelé sportovních areálů nafukovací haly a odkryli své letní tenisové nebo beachvolejbalové kurty. Ne jinak tomu bylo i v pražských Střešovicích, kde v areálu Tatran působí klub plážového volejbalu Prague Beach Team. Ten byl založen za velkého přispění studentky Podnikové ekonomiky na VŠE v Praze Kristýny Markové (24), která je v současnosti i předsedkyní tohoto sportovního klubu.

číst více

Ať zůstane víc než prázdné půllitry

Mezinárodní festival identity, autorská čtení, programy pro děti – Bc. Tereza Honsová (24) se během studia na vysoké škole rozhodně nenudí. Ke dvěma oborům – historii a informačním studiím a knihovnictví na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně – si přibrala ještě řadu dalších aktivit. Dá se to vůbec zvládnout? Přečtěte si o tvořivých aktivitách na vysoké škole, a můžete, jak říká Tereza, „strávit společně nějaký čas, ze kterého po nás zůstane víc než prázdné půllitry.“

číst více

Studentská soutěž “Kampaň pro tvoje město”

Centrum pro podporu marketingového vzdělávání vyhlásilo studentskou soutěž AdCampetition na téma Kampaň pro tvoje město, pro rok 2011 s podtitulem „Chraňte děti před nástrahami města“. Soutěž se koná při příležitosti Mezinárodní konference na téma marketingu a propagace cestovního ruchu, která proběhne 12. – 13. dubna 2011 ve Zlíně. Soutěže se mohou zúčastnit dvoučlenné týmy ze zemí Visegrádské čtyřky (Česká republika, Maďarsko, …

číst více

MU poslala počítače africkým dětem

Masarykova univerzita v Brně se zapojila do projektu e-Afric@, který organizuje fond Asante Kenya ve spolupráci se společnostmi Microsoft a DHL express. Díky této spolupráci dostanou děti v Keni z nejslabších sociálních vrstev 25 počítačových sestav. Cílem projektu je umožnit dětem cestu alespoň k základnímu vzdělání v oblasti počítačových dovedností a zvýšit tak jejich budoucí šance na trhu práce. Právě lepší …

číst více