Vyzkoušejte si den v kůži studenta Fakulty podnikohospodářské VŠE!

24. 2. 2022 | PR články

Fakulta podnikohospodářská VŠEFakulta podnikohospodářská VŠE v Praze (FPH) připravila pro zájemce o studium akci Na den studentem FPH“. V rámci ní vás čeká prohlídka školy, neformální popovídání si o studiu, programu a přijímačkách se stávajícími studenty, a samozřejmě taky účast na skutečné přednášce.

Kdy?

  • úterý 22. března 2022 od 12:30 do 16:00 – pro zájemce o program Podniková ekonomika a management
  • úterý 29. března od 8:45 – 12:30 – pro zájemce o program Arts management

Přihlásit se na akci.

Jak už teď určitě víte, na FPH si můžete vybrat ze dvou bakalářských programů v češtině: Podnikové ekonomiky a managementu a Arts managementu.

Fakulta podnikohospodářská VŠE

Co se skrývá pod názvem Podniková ekonomika a management?

Chcete jednou pracovat v oblasti logistiky, marketingu, personalistiky, consultingu, sales managementu nebo jako projektový manažer? Nebo byste rádi začali podnikat? Pak právě pro vás je tu program Podniková ekonomika a management.

V rámci studia získáte všeobecný ekonomický základ (předměty jako například ekonomie, účetnictví, informatika, matematika, statistika či právo) a také přehled o fungování jednotlivých oblastí firmy (což jsou předměty takzvané oborové profilace, mezi které patří strategická analýza, management, marketing, finanční management, základy podnikání, logistika, projektový management, personální řízení, organizační chování, spotřební chování atd.)

Studium tohoto programu, to není jen teorie, ale je úzce provázáno s praxí. Co to přesně obnáší? Budete moci pracovat na konkrétních projektech pro reálné firmy jako například Unilever či Česká spořitelna, nebo se do firem přímo podívat v rámci exkurze. Na přednáškách se také setkáte s experty z praxe.

Mezi absolventy tohoto programu se řadí například Peter Hajduček, zakladatel Footshopu, Martin Jahoda, spolumajitel Emco, nebo Hana Stalmachová, HR ředitelka v L’Oréal. Na další absolventy se můžete podívat tady.

A co je tedy ten Arts management?

Program Arts management spojuje dva zdánlivě neslučitelné světy: ekonomický a umělecký.

I tady získáte všeobecný ekonomický základ (filosofie, ekonomie, statistika, informatika, anglický jazyk) a projdete si předměty oborového základu jako strategická analýza, management, základy marketingu a marketing umění, právo, základy podnikání, účetnictví, daňový systém, projektový management a personalistika.

Navíc vás ale čekají doprofilující odborné předměty: animace kulturního dědictví, sociologie kultury, kulturní turismus a kulturní dědictví, kulturní politika, územní plánování, geografie kultury, komunikace a public relations a podobně.

Důležitou součástí výuky programu Arts management jsou terénní exkurze. Hned ve 4 předmětech v bakalářském a 2 v magisterském studiu studenti vyrážejí na výjezd, jehož cílem je propojení teoretické výuky s praxí a poznání problémů kultury a kulturní infrastruktury v různých částech České republiky.

Z úspěšných absolventů můžeme jmenovat třeba Alexandru Bízkovou, finanční ředitelku investičního fondu Pro Arte, nebo Lenku Hachlincovou, ekonomickou a provozní vedoucí Galerie Rudolfinum.