Nový styl vysokoškolského vzdělávání v ČR

5. 2. 2018 | PR články

Nejlépe hodnocená soukromá VŠ posledních let NEWTON University pro nastávající akademický rok 2018/19 připravuje studium pod vedením významných osobností z řad renomovaných odborníků. Budoucí studenti se mohou těšit také na vysoce motivovanou výběrovou skupinu maximálně 24 spolužáků, velké množství specializačních předmětů a celou řadu nadstandardních benefitů a služeb. Takto zabalená výuka by se dala označit jako nový styl vzdělávání v ČR. Nová profesní zaměření vám v minirozhovorech představí jejich profesní garanti.  

 

Psychologie pro manažery

Marian JelInekPhDr. Marian Jelínek, Ph.D. je hokejový trenér a mentální kouč, který více než 10 let spolupracoval s českou hokejovou legendou, Jaromírem Jágrem. Dnes spolupracuje s předními českými byznysmeny a vrcholovými sportovci např. Karolínou Plíškovou.

V čem se obor psychologie pro manažery liší od studia klasické psychologie?

Psychologie pro manažery je aplikace principů z obecné psychologie do manažerské praxe. „Manažování“ lidí je hlavním úkolem manažerů a jestliže chci někoho „manažovat“, nemohu se vyhnout zájmu o psychologii, neboť součástí člověka jsou jeho emoce, duše, mysl a tím vším se můžeme inspirovat právě v obecné psychologii.

Může manažer úspěšně fungovat bez znalostí psychologie?

Já si opravdu nedovedu představit, že bych bez znalostí psychologie mohl někoho řídit. Jestliže chcete poznat člověka, tak musíte poznat jeho „vnitřní prostředí“. Musíte znát jeho slabá i silná místa, pozitivní a negativní stránky. Díky těmto znalostem se pak snažíte odemknout jeho potenciál a umožnit mu „bouchnout“, tedy vyrůst, rozkvést.

Proč jste se rozhodl spolupracovat s NEWTON University?

NEWTON University je pro mě nová cesta ve vzdělávání studentů, a to je pro mě to zajímavé.

Marketing a Brand Management

Karel-NovotnyKarel „Mindless“ Novotný je uznávaný marketingový expert, specialista na brand building. Patnáct let pracoval v celé řadě úspěšných reklamních agentur a před časem oznámil vznik vlastní konzultační firmy Brand Family.

Co je to vlastně brand? Jaká je jeho definice?

To je otázka, která pálí miliony lidí po celém světě. Já se snažím svým klientům vysvětlit, že brand je očekávání, ať už racionální nebo emotivní, vědomé nebo nevědomé. Brand je to, o co se značka snaží, abychom od ní my konzumenti očekávali.

Co může studentům nabídnout toto profesní zaměření oproti oboru Marketing, který nabízejí i jiné vysoké školy?

Věřím, že studium Marketingu a Brand Managementu osloví nejen studenty, kteří mají zájem o marketing, ale pevně doufám, že se nám povede oslovit i ty, kteří by chtěli jít trochu víc do hloubky a zkusit nahlédnout pod pokličku značek tak, aby se z nich stali možná více než marketéři. Což není žádné kvalitativní srovnávání, ale budeme se v nich snažit probudit strategické přemýšlení, které bude mít základy ve studiu více disciplín, jako je třeba psychologie, sociologie, filozofie, atd. Jejich širší záběr jim potom pomůže v práci značkám lépe nastavovat jejich strategie.

 

Digitální marketing

Jan-rezacJan Řezáč patří mezi nejznámější webové konzultanty. Společně s dalšími experty založil webový rod House of Řezáč, pod jehož erbem chce změnit chaos webů v pevný řád. Je také autorem první české knihy o webdesignu, Web ostrý jako břitva.

Poptávka po digitálních manažerech neustále roste. Jak by podle vás měl vypadat ideální kandidát na tuto pozici?

Určitě by měl mít přehled o jednotlivých kanálech a možnostech v rámci digitálního marketingu. Dále by to měl být částečně technik, protože určitě bude potřebovat analyzovat data a získávat informace o tom, jak jsou jeho kampaně či aktivity úspěšné. V poslední řadě by určitě měl mít přesah do strategie, protože to je to pojivo, které potom posunuje jeho aktivity dopředu.

Co může Digitální marketing studentům nabídnout?

Toto profesní zaměření kombinuje oborové znalosti, marketing, psychologii a management, což je něco, co na našem trhu dosud nebylo. Tyto oblasti jsou klíčové ve chvíli, pokud chcete manažovat nějaký digitální produkt nebo pokud se chcete starat o produkty klientů, například na straně agentury.

 

Marketing a média

Marek-VitekMarek Vítek za svou bohatou novinářskou kariéru přinesl reportáže z mnoha válečných konfliktů, vystřídal řadu českých deníků i televizních projektů, kde působil na ředitelských či jiných řídících pozicích.

Jak jste začínal svou kariéru vy?

Před 26 lety jsme si s fotografem Michalem Novotným koupili lístek na vlak a z hlavního nádraží jsme jeli do svého prvního konfliktu, který se odehrával v Abcházii. Měli jsme 200 dolarů, foťák a diktafon a skutečně jsme vlakem dorazili až do ozbrojeného konfliktu, kde jsme strávili 2 měsíce. Potom o tom vyšly reportáže v Reflexu, v Respektu, zvali nás do televizí, kde jsme v našich 19 letech velmi zasvěceně kritizovaly OSN, že není schopná nic dělat s konfliktem v Abcházii. Byla to cesta, která mi dala strašně moc.

Co můžete studentům jako garant profesního zaměření Marketing a média nabídnout? Jaké informace studiem získají?

Na NEWTON University chceme studentům v tomto profesním zaměření předat kromě teoretických znalostí i dostatek praktických zkušeností, aby mohli hned ze školy naskočit do praxe.

 

Další články k tématu