Raiffeisenbank

1. 1. 2018 | Inspirace

RB_logo_detail

Když v roce 1993 vstoupila Raiffeisenbank na český trh, otevřela dvě pobočky s celkem 39 zaměstnanci. V současnosti má přes 3 000 zaměstnanců, přes 130 poboček, a je tak pátou největší bankou na domácím trhu. V roce 2016 získala titul nejlepší banky roku, zároveň se jí podařilo obhájit titul Klientsky nejpřívětivější banky 2017. Je jedním z nejrychleji se rozvíjejících bankovních subjektů v České republice.

 

Co nabízíme studentům:

» Volné pracovní pozice

Přehled aktuálních volných pozic pro studenty a absolventy.

 

» Trainee programy

Trainee programy pro středoškoláky i vysokoškoláky. Raiffeisenbank vytváří prostor pro spolupráci se studenty středních škol, kteří neplánují pokračovat v prezenčním studiu na vysoké škole, stejně jako pro studenty 3. – 4. ročníku vysoké školy.

 

Proč Raiffeisenbank?

Zaměstnavatel roku 2017, a to i v regionech! Hledá jak zkušené specialisty, tak čerstvé absolventy. Nabízí řadu benefitů a vzdělávacích programů. K dispozici je také firemní mateřská školka Žiraiffka. Benefity si navíc ušijete sami sobě na míru!

» Výhody a benefity

 

 

Raiffeisenbank v číslech

140 let tradice

130 poboček v ČR

5. největší banka

 

 

 

 

13306-800

13301-800

bg-studenti-1

13476-800

Kde nás najdete?

Raiffeisenbank, a.s.

Navštivte naší centrálu v Praze. Anebo jednu z našich 140 poboček v České republice.

 

 

 

 

Další články k tématu

Kaufland Česká republika

Kaufland Česká republika

Jsme lídři na trhu s potravinami. Zakládáme si na rychlosti, kvalitě a vstřícnému jednání se zákazníky. Kromě České republiky působíme i v dalších 7 zemích Evropy a stále expandujeme. Někteří již možná ví, že jsme dceřinou společností skupiny Schwarz. Na českém trhu jsme poprvé představili v roce 1998, kdy jsme u nás otevřeli historicky první prodejnu. Nejsme však …

Kaufland jako zaměstnavatel v novém dizajnu a s mottem „Čas na změnu“

Kaufland jako zaměstnavatel v novém dizajnu a s mottem „Čas na změnu“

Začátkem února společnost Kaufland uvádí do života nový dizajn své zaměstnavatelské značky a podpoří ho rozsáhlou HR kampaní. „Snažíme se dostat se tak blízko našich cílových skupin, jak to jen jde. A právě tam – v autentických a pro ně jedinečných okamžicích, je oslovit. Opouštíme zavedené cesty HR marketingu a snažíme se v lidech nejprve nastartovat úvahy …