Tipy a rady
Normostrana
Nebo-li NS. Jedná se o standardizovanou stranu textu, která představuje mezinárodní uznávanou jednotku délky textů. Její délka je 1800 znaků včetně mezer. Tento rozsah odpovídá 30 řádkům o 60 znacích. Související odkazy: Seminární práce
číst víceNSZ
Národní srovnávací zkouška. Zkoušky pořádané společností Scio, které jsou na části fakult uznávány jako součást přijímacího řízení, či jej plně nahrazují. Výsledkem je harmonizovaný percentil, který zohledňuje porovnání výsledků mezi různými variantami testů. Obsahují podle požadavků jednotlivých fakult např. obecné studijní předpoklady, základy společenských věd apod. Výhodou je možnost tyto testy opakovat. Související odkazy: Přípravný …
číst víceNárodní srovnávací zkouška
Nebo-li NSZ. Zkoušky pořádané společností Scio, které jsou na části fakult uznávány jako součást přijímacího řízení, či jej plně nahrazují. Výsledkem je harmonizovaný percentil, který zohledňuje porovnání výsledků mezi různými variantami testů. Obsahují podle požadavků jednotlivých fakult např. obecné studijní předpoklady, základy společenských věd apod. Výhodou je možnost tyto testy opakovat. Související odkazy: Přípravný kurz …
číst víceMiss academia
Královna krásy vysokých škol. Soutěž pořádána studenty Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Cílem zájmu není nalézt fyzickou krásu, avšak ocenit osobnost dívek. Podmínkou účasti je studium prezenční formy studia na vysoké nebo vyšší odborné škole na území České republiky. Související odkazy: Majáles
číst víceMezinárodní vztahy
Studijní obor zaměřený na osvojení a prohloubení znalostí z teorie a dějin mezinárodních vztahů, mezinárodních organizací a mezinárodního práva.
číst víceMezifakultní studium
Studium, které probíhá na dvou a více fakultách v rámci jednoho studijního programu. Umožňuje lepší propojení mezi jednotlivými oblastmi zájmu studia. Související odkazy: Fakulta Katedra
číst víceMediální studia
Studijní oborzaměřený na znalosti z teorie a dějin médií, kultury, masové komunikace, mediálních účinků, nových médií apod. Nabízí také právní a etické základy související s mediální problematikou.
číst víceMarketing a management
Studijní oborzabývající se řídícím proces, metodou a koncepcí obchodní a výrobní politiky firmy (usměrňováním a ovlivňováním hospodářské činnosti podle potřeb trhu). Marketing je využíván k řízení podniku podle zákonitostí trhu.
číst více